Re: Zdoje řízené po canu

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Sobota Srpen 26 06:32:51 CEST 2023

Totéž, ale v menším a slabším provedení (je tam i odkaz na manuál):

https://www.wifihw.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=5212

CAN z toho leze, specifikaci jsem nenašel. Konfiguruje se to přes ethernet -
má to svůj konfigurační web.

Tady je bližší popis toho (interního) CANu:

https://www.beyondlogic.org/review-huawei-r4850g2-power-supply-53-5vdc-3kw/

Můžu se podívat, jestli jsou ty zdroje uvnitř na stejné sběrnici nebo má
každý svůj (ale rozebírat se mi to už nechce, je tam asi 350 šroubků).

Mám nějaké fotky, když jsem do toho ze zvědavosti kdysi koukal
https://pixla.yanek.cz/huawei_dc/ (kdyby dlouhodobě nefungovalo, napište mi
soukromě email, dám to jinam)

--
Jan 'yanek' Bortl