Re: soláry - info

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Srpen 25 17:25:05 CEST 2023

https://www.eon.cz/domacnosti/zakaznicka-pece/technicke-dotazy/casy-nizkeho-tarifu-hdo/

Tchyně je u EG.D časy má pevné, ale jiný je rozvrh na víkendy, a jiný pracovní dny.
Celkem  8 hodin. Prohlížet to jde jen po registraci :-(

> Od: "Jirka Mww" <jirka.mww na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 25.08.2023 17:09
> Předmět: Re: soláry - info

Já mám od ČEZ HDO po instalaci FVE u tarifu D25 pevných 8 hodin 17 až 19 a 22 až 04. Zatím jsem za půl roku provozu nezaznamenal žádnou odchylku. Na tu druhou čas měnič vypíná, stejně nic nedává, a beru si zpět co jsem jim poslal za 20 haléřů za kWh. Nabitou baterku si šetříme na ráno.