OT: tak uz nesmime ani zarivky ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Srpen 25 15:40:28 CEST 2023

mam to podobne. telesa po 2ks tech nejdelsich zativek s elektronickym
predradnikem. sviti hned, neblikaji, zivotnost trubic(po cca 60kc)
nemeritelna. jednoduche a dnes prej "levne" predelani na led trubice
jednodusse nemozne. to svetlo z velke plochy se ledkama tezko nahrazuje.
rozhodne ne levne a dozivotne.
koupim si 20ks trubic a neni co resit, to me uz prezije :-).
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín