Re: Zdoje řízené po canu

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 24 07:42:30 CEST 2023

No mně příjde podezřelé i to, že nepodporuje 4-drátové připojení.
Možná to je myšlené spíš jako nabíječka než zdroj.
Lubor

K té změně ID - je celkem logické že by to nějak jít mohlo. Já bohužel nemám ani zdaleka kompletní seznam CAN příkazů. Já měl k vývoji zapůjčené cca 3 kusy od každého typu a tam měl každý kus vlastní ID. Já se soustředil na to abych si dokázal se zdrojem "pokecat" a vyčíst co nejvíc potřebných údajů. A hlavně nastavit napětí. Na informaci o možnosti změny ID jsem nenarazil.
Mimochodem u té paraboly používám ten  R4850G2 a má dost měkké výstupní napětí. Při proudu cca 23A výstupní napětí klesne o vác než 1 V. Co to udělá při větším proudu nevím - nemám ho čím zatížit. To mě docela mrzí. Navíc kecá měření teploty. Buď byl chybně popsán vzoreček pro převod HEX hodnoty na teplotu nebo ten můj zdroj silně kecá. Při teplotě kolem 20°C ukacuje +- správně. Ale pod cca 10°C už ukazuje zápornou teplotu. Možná je to jen závada toho kousku co mám v PA - nevím. Vyměňovat ho kvůli tomu abych to zjistil nebudu ačkoliv jeden náhradní mám.
    Martin.