Re: Solární optimalizátory Tigo

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 23 00:25:26 CEST 2023

Já se normálně Facebooku bojím a když už tam musím, jak jedině v
gumových rukavicích a holínkách.
Ale tohle vypadá jako dobrá skupina.

Ten helpdesk Tigo je legrační. Borec tam napíše docela sofistikovaný
dotaz a ještě k tomu dá poznámku, že  je technik nebo vývojář.
A Tigo mu posílá rady typu "zkontrolujte, jestli červený drát je
připojený na plus a černý na zem, a jestli jsou šroubky dotažené".

Díky.
PL