OZ zapojeni, funkce

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Srpen 22 22:50:54 CEST 2023

Dekuji

Uz jsem si ten simulator stahnul, po vecerech se v tom naucim delat.

Schema neni nijak specialne vytrzeno z kontestu, na vstupu tohoto OZ s
limiterem  je  signal z diferencniho OZ  se zesilenim 1/5 ten ma na
vstupu diferencne  40kHz transceiver (sila signalu cca 5mV maximalne)
diferencni zesilovac jej 5x zesili a pote je to zpracovano  OZ 1/10, s
tim limiterem jedna se o ultrazvukovy dalkomer, takovy ten semafor do
garaze. Nic specialniho. Takze transceiver 40kHZ , diferencni OZ 1/5 a
pak ten s tim limiterem, zaujala me ta bipolarni zpetna vazba.

Libor