OZ zapojeni, funkce

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Srpen 22 09:17:59 CEST 2023

Já jsem ten mail dostal a dokonce ho i četl. Nejde mi však do hlavy, že
původní simulace špičky toho sinu zaostří a podle mé představy by je to
mělo naopak zakulatit. Možná to závisí na modelu toho OZ, tam může být
leccos, proto ty čerti. Idealizovaný OZ se takto nechová.
Víc už to zkoumat nebudu, jak bylo řečeno obvod je vytržen z kontextu a
jak tu funkci původní autor zamýšlel, to byste se museli zeptat přímo jeho.

Mrazík