Re: Re[2]: Doporučte DIN termostat/PLC?

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Srpen 22 08:34:48 CEST 2023

Zdravím,

ten navržený postup s přepínáním děličů půjde použít, když nejde o velko
přesnost PLC (
https://papouch.com/teco-sg2-1x-programovatelne-rele-plc-p4636/?vid=2051 )
má 10b převodník, tedy rozlišení 10mV.  Pavlem Hudečkem navrženými děliči
poteče 12mA, což je tedy hodně (běžně se používá 0,5 - 1mA, i méně), Pt100
musí být dobře tepelně spojeny s tím, co budou měřit. Změna odporu Pt100 na
100C je cca 40 Ohmů , to máme 0,4 Ohmu na 1C, x12mA = cca 5mV . Takže jeden
bit v PLC bude 2C. Teda přesnost nic moc, ale na spínání proti zmrznutí to
snad bude stačit.

Raději bych použil uvedené PLC (můžeme půjčit) a ty čínské převodníky, to
bude lepší.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby