Re: OT: prosím o přeložení některých výrazů ČEZu do češtiny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 18 17:03:29 CEST 2023

U nás (EGD) podle předpisu nejen pro jištění HDO, ale i pro jištění
oddělovacího relé za tím HDO.

Výhoda u nás na Moravě je, že pokud jsme měli 2-tarifní sazbu, tak už
máme nainstalováno externí HDO, oddělovací relé i ten jistič.
Kdežto v Praze, pokud tam opravdu měli HDO integrované v elektroměru,
tak musí nepříjemně upravovat elektroměrný rozvaděč.
Což v praxi zřejmě znamená řezat díry do krycího plechu nebo tam
dodělávat dodatečný hnusný plastový box.

PL