Re: OT: prosím o přeložení některých výrazů ČEZu do češtiny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 18 16:24:15 CEST 2023

Podle mě ano.
Znamená to vyplnit žádost na distributora (v Praze myslím ČEZ
distribuce). Je to trocha papírování, ale je to zdarma (aspoň u nás na
Moravě, kde je EGD).
U nás to EGD je docela vstřícné a obecně fajn. Psal jsem si pak s jednou
paní/slečnou a s nějakou další jsem si pak telefonoval. A obě byly
velice příjemné s evidentní snahou pomoct.
Drobná nevýhoda (finanční) bude, že to na konci bude chtít revizi. A to
už zadarmo nebude. Revizáci mají kulaté razítko, a každé kulaté razítko
je jak známo takový menší zlatý důl.

PL