CIsteni PCB - co do ultrazvukove mycky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 18 15:54:51 CEST 2023

Já jsem to zkoušel s plastovými dózami na potraviny Haidrun. Je to
silnější PP.
S tím to opravdu nefungovalo. Skoro nebyl poznat rozdíl jestli byl UZ
puštěný nebo ne a mylo to jen vlivem teplého IPA (mám UZ s vyhříváním
lázně).
Na rozdíl od mikrotenového pytlíku, kde to funguje dobře.

Možná záleží i na tvaru a materiálu toho boxu, případně i na provedení
toho UZ vibrátoru.
Pokud používáte nádobky od salátů, tak ty jsou z tenčího a tvrdšího
materiálu. Tedy i jiné rezonanční frekvence. A možná i úhel stěn je jiný.
Já jsem si to zednicky vysvětloval tak, že ten plast svou šikmou stěnou
prostě rozloží tu rázovou vlnu a odvede ji do stran.

PL