OT cestina (slang?): was CIsteni PCB - co do ultrazvukove mycky

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Srpen 17 23:19:22 CEST 2023

Sklada si dalekohlad, alebo mikroskop. Dostal sosovku do objektivu, prip.
okularu.

Hmm alebo laserovu gravirku...

:-)

miro

Používateľ Jan Waclawek <konfera na efton.sk> štvrtok 17. augusta 2023 napísal: