Re: OT: prosím o přeložení některých výrazů ČEZu do češtiny

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Středa Srpen 16 15:51:42 CEST 2023

DD, zkusim to jen formou odkazu:
za dobry, popularne naucny clanek k tematu povazuji toto: Pořizujete
fotovoltaiku? Pozor na povinné úpravy elektroměrových sloupků - TZB-info
<https://oze.tzb-info.cz/fotovoltaika/20379-porizujete-fotovoltaiku-pozor-na-povinne-upravy-elektromerovych-sloupku>
ale samozrejme zavazne jsou pripojovaci podminky distributora (mirne se
lisi), a kde jsou pro inspiraci i nejaka ideova schemata.
takze napr. CEZ: 23_28-0023r00_pripojovaci_podminky_vyrobny_komplet_final.pdf
(cez.cz)
<https://www.cez.cz/webpublic/file/edee/2023/01/23_28-0023r00_pripojovaci_podminky_vyrobny_komplet_final.pdf>
 (nalezeno narychlo pres google)
poznamky k dotazum
- u toho stykace jde myslim o tom abyste cezu neodpalil elektromer ktery
ten stykac spina.
- odplombovani te "uzivatelske casti" (tj. treba ne vlastniho elektromeru
jakozto certiofikovaneho zarizeni ;-) si lze v pripade potreby normalne
udelat - dat distributorovi vedet (lze vyklikat na webu), udelat upravu a a
on to zase za par dni prijde zaplombovat (zkusenost od CEZu).