OT: prosím o přeložení některých výrazů ČEZu do češtiny

Středa Srpen 16 10:41:59 CEST 2023

Dobrý den,

z ČEZu mi napsali, že mi budou měnit elektroměr.

Napsali mi:

V případě, že není vaše odběrné místo volně přístupné, den předem vás
bude kontaktovat náš pracovník a domluví s vámi přesný čas kontroly.

Pokud je odběrné místo volně přístupné, není nutná vaše přítomnost.
Kontrolu provedeme v časovém rozmezí 8:00 - 17:00 dle kapacit našich
pracovníků a proto nás již nemusíte kontaktovat ohledně bližšího
časového upřesnění.

Upozorňujeme na povinnost od 1. 1. 2022 mít nainstalovaný v rozvaděči
hlavní vypínač. Dále upozorňujeme, že od 1. 4. 2023 bude osazen
elektroměr pro výrobní zdroj do elektroměrového rozvaděče pouze bez
krycí masky.

Co je to odběrné místo? Myslel jsem, že to je celý barák připojený k
elektroměru. Nebo tím myslí elektroměrový rozvaděč? Ten je na sloupku,
do něj se dostanou, i když nebudu doma.

A co je bez krycí masky? Ten elektroměr, nebo elektroměrový rozvaděč?
Rozvaděč přece dvířka mít musí a elektroměr bez krytu si taky nějak
nedokážu představit. Nebo ve dvířkách má být okýnko? Pro odečet? Pro GSM
spojení? Pokud ano, jak velké a čím kryté? A materiál - sklo? Plexi?

Anděl