Tlac priehladneho objektu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Srpen 14 16:54:47 CEST 2023

Taktika "kousnout a utéct" tu určitě dává smysl :) Zkoušel jsem i nižší
otáčky, ale připadalo mi to, že je to trochu jednou nohou v průšvihu -
funguje to, ale pak stačí nějaké nevyfoukaná nečistota a z dvojky frézky je
dislokovaná centimetrová bambule... Zkusím být důslednější a líp čistit.

Díky.

Pavel Kutina

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: pondělí 14. srpna 2023 16:26
Předmět: Re: Tlac priehladneho objektu

Já jsem tyhle materiály při 2D frézování nechladil.
Nechladím ani daleko měkčí a tepelně méně odolné plasty, jako třeba
polystyrén.
Jen to chce vychytat otáčky (asi ne moc vysoké) a posuv (asi naopak dost
vysoký).
A pokud možno napřed experimentovat. Není materiál jako materiál.

O nutnosti používat na plasty ostré nástroje, které nikdy předtím
nezažily kov, asi
není třeba ani mluvit.

Když už bych chladil, tak vodou.

PL