Re: problem dc/dc menic 2-4V na 5V s AP3015 občas se nerozjede

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Neděle Srpen 13 21:29:11 CEST 2023

Super vyzkouším, všem děkuji za cenné připomínky. Hlavně ten popis jak
se měnič chová já k tomu mám odpor, tak většinou jedu linerání
stabilizátory.
Pamatuji jak v bývalé práci jsme měli strašný problem s impulzním zdrojem a
FPGA XILINX tak to nakonec vyřešili lineární stabilizátory sice na 2x,
ale byl fakt
pokoj to pole bylo na zvlnění fakt citlivé a od té doby mám k tomu
vnitřní odpor,
a očividně impulsní zdroj nemá rád mě....

S tím co jste mi tu napsali bude pravděpodobně problém i cesta na PCB teď už
chápu proč mají u některých tipů v datasheetu i nákres PCB a rozlitou
měď i plusu.....

Ještě jednou moc díky všem zkusím už se z toho nějak vyhrabat...

Zdeněk Aster