Re: problem dc/dc menic 2-4V na 5V s AP3015 občas se nerozjede

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Srpen 13 08:40:14 CEST 2023

úkrok stranou: co je to za procesor, že potřebuje napájení 5V? To je v
dnešní době trochu de-mode ne? A asi to nebude žádný baterkový trhač
asfaltu.
Dnešní procesory mají pracovní napětí většinou od 1,8V. Namátkou:
https://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/40002195A.pdf
Operating Voltage Range: 1.8V to 5.5V
nebo je v obvodu ještě nějaká tajná komponenta?