DMA u PIC32mk

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Srpen 12 19:29:40 CEST 2023

> Zdravim odborniky na PIC predevsim Weka :-)

Ale preco, preco? Cim som si to zasluzil???

> Nebo si to sampluje interne v HW a MCU pak spotrebuje cas jen pri
> zpracovani pole v preruseni ?

Ano.

Ja PIC nepouzivam a kratko som sa stretol s MX pred asi 10 rokmi... ale vo
vseobecnosti, uloha DMA je presuvat data z miesta A do miesta B bez
sucinnosti procesora (ten moze trebars spat pocas tej doby). U ADC to
zvykne byt tak, ze timer spusta prevod, ked prevod skonci, ADC signalizuje
pre DMA ze je k dispozicii udaj, a DMA ten udaj prenesie z ADC do pamate,
a potom sa len caka na timer ze znova spusti prevod. DMA si pocita, kolko
udajov preniesol, a ked sa dosiahne nastavena hodnota, tak vyvola
prerusenie.

wek