Re: Mechanické montážní komponenty pro fotovoltaiku a vedení kabeláže

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 12 01:24:37 CEST 2023

Ty husí krky budou mít oba konce pod panelem. Tedy pod "střechou".
Pokud bych tam udělal uprostřed díru, tak by to fungovalo dobře jen
kdyby se zajistilo, že se nemůže pootočit.
Ještě to nějak rozmyslím.
Ten husí krk je tam nejen jako dodateční izolace, ale především jako
mechanická ochrana proti prodření.
Až do baráku natáhnu každý drát jedním husím krkem. Tedy půjdou tam 4.
Chtělo by to nějaké tenké. Nebo možná použiju pneumatické hadičky, i
když ty jsou dost tuhé.
A v liště až k DC rozvaděči to buď půjde stále těmi husími krky, nebo do
lišty udělám nějakou rozpěrku, která udrží jednotlivé kabely od sebe.

V uzavřených jeklech s dírami zespodu počítám.
Jsem už vyškolen svařeným zábradlím, kam se nevím jak dostala dovnitř
nějak voda a led mi ty profily "nafoukl".

Díky za tip.
PL