OT: Tasmota switch rule nefunguje

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Srpen 11 15:37:18 CEST 2023

Zdravim

otazka na odbornikov Tasmotuy.

Mam Tasmotu (ESP01), na nom relatko + switch (mikrospinac).
Nakonfigurovane to mam ako Relay 1 a Switch_i 1. Relatko ovladam z
domoticzu cez mqtt (to funguje). Chcem ale vidiet stav switchu v
domoticze. Priamo to zrejme nejde, tak to skusam cez rule ale neaktivuje sa.

Robil som tieto nastavenia:
SwitchTopic 0
SetOption114 1 // odpojenie switchu od rele
PulseTime1 50 // automaticke vypnutie relatka po 0.5s
Power0 0 // po boote vypnut relatko

Rule1 on Switch1#state=1 do publish domoticz/in {"idx":174,"nvalue":1}
endon on Switch1#state=0 do publish domoticz/in {"idx":174,"nvalue":0} endon
Rule1 1

Skusal som aj Switch1#state=ON/OFF a tiez nic.

Kde robim chybu? Mam pocit ze som nieco take uz robil ale nepameteam si
kde ani co.

Vdaka...
--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.