Re: Mechanické montážní komponenty pro fotovoltaiku a vedení kabeláže

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Srpen 11 13:01:05 CEST 2023

On 11.08.2023 6:47, Petr Zapadlo wrote:
> Konstrukci na panely jsem dělal sám, normálně z hliníkových jeklů a na
> to běžné "otevřené" profily s T drážkou. Nezdá se mi, že by v tom
> někdy voda stála.  Ostatně, ono s ejí tam moc nedostane, protože se
> střídá panel s úchytkou a to prakticky drážku zakrývá. Takže voda tam
> může vniknout jen konci.  Panely mám na rovné střeše, stavebně se to
> tuším nazývá pultová - prostě od předu dozadu se svažující. A panely
> jsou na téhle střeše v úhlopříčce půdorysu, takže i profily jsou lehce
> "z kopce". Až bude zase pršet, můžu se jít podívat, jestli tudy voda
> [...]
Dotaz s ukrokem - jakym zpusobem to mate na te pultove strese
pripevnene? Ciste gravitacne stylem 'stovky kilo betonovych obrubniku'?

Ptam se, protoze mam overeno statikem, ze to moje strecha neunese, takze
jsem solarni baronstvi musel zavrhnout a hrozne me to @#$%!. Vlastni
konstrukce/panely jsou ok, ale to zatizeni uz je moc.

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>