Re: Mechanické montážní komponenty pro fotovoltaiku a vedení kabeláže

Petr Nehasil nehasil.petr na gmail.com
Pátek Srpen 11 11:20:04 CEST 2023

Zdravim,
mam solary teprve jednu zimu, ale profilu se nic nestalo.
K prichyceni kabelu pod panely jsem pouzil mensi vydani tohoto:

https://www.kvelektro.cz/natloukaci-kabelova-prichytka-812sc2530-kabel-25-30mm-na-profil-8-12mm-p1218257
Koupeno nekde na ali. Kabel je tak schovany v profilu po strane/spodku
panelu.
Pekny den, Petr Nehasil