Re: Programování MCU v pásce

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Srpen 11 09:53:21 CEST 2023

Evidentně jsem nepoužil ten správný termín:-)
Průmyslové řešení, kde je vše automatické a na jedoucím pásu, je
samozřejmě pro poněkud větší firmu.
Řešení s programátorem připojeným k počítači je přesně naopak ideál pro
one-man firmu, kde autor SW+HW pak i nahrává ten svůj program.
No a pak je široká škála mezi tím. Někde na ní jsou i firmy, které mají
nějaký sortiment výrobků, vyvinutý různými lidmi v různých dobách a ten
dlouhodobě vyrábějí, ale v ne moc velkých počtech. Ve výrobě třeba 10
lidí, všichni makaj celej den, týden dělaj malou sérii jednoho výrobku,
pak zas jiného, ... A někdo by tam měl nahrávat firmwary, akce na půl
hodiny 1 týdně. Ano, mohl by umět obsluhovat několik různých
programovacích SW na PC a všechno v nich vždycky udělat správně. ... A
nebo dostane krabičku, kde jen vybere program a stiskne červený tlačítko.

PH