Re: Přepínač Síť - FVE

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Srpen 10 09:39:35 CEST 2023

Naprosto s Vámi souhlasím. A to předpokládám, že jste použil odporovou
zátěž. Pokud použijete jako zátěž LiFePo baterii, tak je význam MPPT již
zcela zanedbatelný. Někde v dřívějším příspěvku jsem to v číslech psal.
Pokud je např. jmenovité napětí panelu 40V a dáte mu paralelně 12 článků
LiFePo, jste prakticky stále v optimálním bodě.

Martin Záruba