Re: OT: Android a zákaz použití reproduktoru

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Srpen 9 07:10:11 CEST 2023

Dík za radu, zkusím. Ale proč divný? Skoro každá free aplikace obsahuje
reklamy. Fajn, beru. A nejspíš jsem si na základě té reklamy i něco
koupil. Ale proč musí obtěžovat zvukem, často s tou reklamou vůbec
nesouvisejícím?

Martin Záruba