OT: jake UPS k lednicce/mrazaku?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Srpen 9 00:07:05 CEST 2023

nastesti byla nova a ne po babicce :-D
tato je vazne ticha.
puvodne jsme ji kupovali do kuchyne (bez dveri) vedle loznice (dvere sice byly, ale moc zvukove neizolovaly).
a zena ma hodne lehky spanek - kdyby vrcela (jak nektere lednicky fakt dokazou poctive "chrapat"), tak by sla velice rychle pryc.

obcas na dovolene musim vypinat v apartmanech, nebo v hotelovem pokoji lednicku, jinak mi zena neusne, nebo se budi.
a kdyz nespi ona, ja nesmim taky. a ja fakt se rad dobre vyspim

:)

  Sam