Re: OT Spotové tarify

Úterý Srpen 8 20:28:47 CEST 2023

Takže pak jediná možnost, jak něco zadat do měniče, je ta apka PVmaster?
Mě to zatím neběží, nemám vyměněný elektroměr, takže s tím ještě neumím.
Je tam pak nějaká možnost tu apku svázat s něčím, co by ten měnič mohlo
ovládat? Zatím mi to teda připadá takový uzavřený systém, do kterého
nemám šanci se dostat.

Anděl