Re: OT Re: magnetická karta

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 8 17:14:37 CEST 2023

Což bude i důvod, proč sice recepční zabrble, ale nahraje záznam na
kartu znovu.
Kdežto letiště si za to (jak jsem pochopil) nechá zaplatit.

Hotel nechce, aby se na Facebooku a všelijakých srovnávačích o něm
psalo, že klienti
opakovaně museli platit za špatně fungující karty a dostal nízké
uživatelské hodnocení.

Kdežto pražskému letišti je to absolutně šuma fuck. Lokální monopol a
navázání na
peníze státu jsou príma.

PL