RE: magnetická karta

Ondra ebastlir na seznam.cz
Úterý Srpen 8 17:11:03 CEST 2023

Tak a teď se všichni co jste měli s takovou kartou potíž přiznejte, že máte
telefon ve futrálu s magnetem v zavírání. Většinou přesně v místě kapsy na
kartu.

Asi po desáté návštěvě recepce vzdálené cca 300m od pokoje, jsem se nad tím
zamyslel a byl klid.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich
Fucik
Sent: Monday, August 7, 2023 7:23 PM
To: HW-news
Subject: magnetická karta

Ahoj,

už dlouho mi nic nepřišlo z konferky, tak buď zase seznam nedoručuje, nebo
jste všichni někde zamrzli?

Taková lokální zajímavost. Jsem v hotelu, kde se dveře otevírají kartou s
magnetickým proužkem. Hotel má svá léta a krajina není technologická špička.
Zajímavé je, že se občas stane, že se někdo nemůže dostat na pokoj. Recepční
to komentuje slovy, že se nemá nosit karta vedle mobilu. A prostě na kartu
znovu nahraj data. A to se mi zdá trochu divné. Je technicky možné, že by
telefon kazil informace na magnetickém proužku?

Díky za názor