Re: OT: PDF prohlížeč pro Windows.

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Srpen 8 16:22:49 CEST 2023

Ten jsem jeden čas taky používal, někdy v době kdy Adobe začalo více
schovávat button na roztažení zobrazení na šířku okna, což je pro mě
nejd;ležitější ovládací prvek:-)

V poslední době ale na PC používám prostě browser. Nejčastěji na to mám
registrovaný Edge, který používám jen na PDF a na weby Chrome. Teď je to
asi jedno, ale v Edge byl dotyčný button dřív dostupný. Nakonec teda mám
ten Edge jen na to, že má jinou ikonu než Chrome:-)

PH