magnetická karta

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Srpen 7 19:23:09 CEST 2023

Ahoj,

už dlouho mi nic nepřišlo z konferky, tak buď zase seznam nedoručuje, nebo jste všichni někde zamrzli?

Taková lokální zajímavost. Jsem v hotelu, kde se dveře otevírají kartou s magnetickým proužkem. Hotel má svá léta a krajina není technologická špička. Zajímavé je, že se občas stane, že se někdo nemůže dostat na pokoj. Recepční  to komentuje slovy, že se nemá nosit karta vedle mobilu. A prostě na kartu znovu nahraj data. A to se mi zdá trochu divné. Je technicky možné, že by telefon kazil informace na magnetickém proužku?

Díky za názor