RE: [MECH] stojánek na vrtáky

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Pondělí Srpen 7 09:05:24 CEST 2023

Kdysi jsem si na vrtáky vyrobil věc, která se mi osvědčuje doteď, pruh látky, na něj další užší a do něj prošít kapsy pro jednotlivé vrtáky. Proti němu další kratší pruh jako "stříška" aby vrtáky ze svých futrálů nevyklouzly. Když se to sroluje do válečku, má to rozměr rukojeti šroubováku. Skladné, přehledné, rozměry vrtáku jsem napsal fixem na každý ten futrálek. Mám tam vrtáky po desetině od 0,6 po 5,0 a používám to už asi 30 let.

Zdravím
Ladislav Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Lukeš
Sent: Saturday, August 5, 2023 9:43 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [MECH] stojánek na vrtáky

WARNING: This email originated outside of the company. DO NOT CLICK links or attachments or enter any information into forms unless you trust the sender and know the content is safe.

Co se nedělá, to se vytiskne, ne?

Nebo ještě jinak, stačí dřevěný špalík a každým vrtákem si do něj
vyvrtat jeho vlastní ďourku (s trochou zakvedlání). Tvar takový, aby se
tam vešel