Re: MOSFET SSR, spínání AC

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 5 16:55:12 CEST 2023

A nepřetížil jste to výkonově?
Tyhle prvky tlačí proud do gatí jen optickou vazkou. A ten proud je tím
pádem velmi malý, takže kapacita gatí se nabíjí/vybíjí dlouho.
Proto je spínací proces velmi pomalý a ten prvek dlouho jede v lineárním
režimu při přechodu mezi OFF-ON a naopak.
Kromě toho to jistě závisí i na proudu té LED. A pokud tam ten proud
pustíte malý (jako se běžně dělá u klasických optronů,
které běžně provozuju na 10% maximálního proudu LED), tak o to pomalejší
ten proces spínání bude.

Ale o Vaší aplikaci nevím nic a datasheety těch Vašich součástek jsem
nestudoval, tak je to jen střelba od boku.

PL