Re: OT Spotové tarify

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 3 23:49:14 CEST 2023

Dobrá otázka.
Bylo by fajn, kdyby nějaký spotař odpověděl.

Technicky podle mě to nové HDO bude prostě reagovat na 2 sekvence a bude
mít 2 výstupy, takže tady problém nebude.
Ale jestli se dá nějaký spotový tarif kombinovat s vícesazbovým tarifem.

Spot řeší jen cenu silové energie. U běžných 2-tarifů pro bojlery dneska
už většinou není žádný nebo minimální rozdíl v ceně silovky. Ale výrazný
rozdíl je v ceně distribuce.
Tak by bylo velmi nemilé, kdyby se to nedalo kombinovat se spotovými tarify.

PL