Re: OT Spotové tarify

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Srpen 3 21:53:15 CEST 2023

Taky jsem si chtel napsat vlastni rizeni , zatim jsem skoncil u toho, ze
umim z menice GOODWE vycist kterakoli data. Dal jsem  nepokrocil, nevim
totiz, co  s temi daty delat. Skoncilo to u toho, ze v noci, kdyz je NT,
tak menic vypinam a beru si zpet za NT co jsem CEZu pres den poslal. Jeste
mi tam i dost zbyva na zimu.
Baterku si setrim na rano, nez zacne FVE vyrabet. Zbyva mi tam po vecernim
provozu tak 30 - 50%, jak kdy. Lepsi algoritmus jsem zatim nevymyslel, i
kdyz data z menice jsou k dispozici.