RE: Kalibrace teplotního senzoru

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Středa Srpen 2 16:19:08 CEST 2023

Koukal jsem na to a to bude asi to řešení, díky. Zkalibruju před měřením platinový teploměr lihovým :D, napíšu o tom zápis a je asi vyřešeno.

A pokud budu potřebovat jak je to doopravdy (leč bez papíru), změřím tání ledu, var vody a var dusíku a přepočtu na normální tlak :D

Aleš Procháska