Re: OT Spotové tarify

d.petr d.petr na post.cz
Středa Srpen 2 15:14:33 CEST 2023

Skutečný spot už tu dost popsali jiní. Je pravda, že dneska si ho, myslím, nejde pořídit domů, pokud nemáte elektroměr s průběhovým měřením (nějaké nařízení vlády). A proto někteří dodavatelé nabízejí tarif na měsíční fixaci: nevím, jak to přesně nazývají, ale ceny vpodstatě odpovídají spotovým cenám, jen je ta cena měsíc stejná a na další měsíc se zafixuje cena nová. A taky je snad výpovědní doba 1 měsíc. Téměř tím tedy simulují spot, ale obejdou vládní zákazy/příkazy (a měla by ta smlouva jít uzavřít i se starým elektroměrem). Podrobnosti, když tak, raději ještě ověřit na internetu.
P.