Re: OT FVE na střeše SVJ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Duben 30 18:30:42 CEST 2023

K úpravě legislativy jsem se dočetl, že naopak odložili a bude se dělat
až 2024.

Ale snaha protočit co nejvíc dotačních praců čiší z těch nabídek, co se
všechny shodují na řešení, kde se SVJ stane dodavatelem pro členy.
Součástí je vždy bateriové úložiště.

Takže zkusím položit jinou otázku:
Když obecně kdokoli, přesněji malá firma, chce malou FVE na střechu s
cílem získávat peníze prodejem elektřiny z toho a chce to provést s
minimálními náklady, co musí cca udělat?
Resp. je správná úvaha, že vyřeší ňáký papírování, nainstalujou mu FVE,
místní distributor elektřiny zapojí elektroměr na měření energie dodané
do sítě a hotovo?

PH