M1T 242

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Duben 14 21:56:13 CEST 2023

Jo ještě do třetice, kdybyste měl zažloutlou tu plastovou skříňku, tak
funguje dobře peroxid vodíku.
V mém případě jsem to tam zapomněl asi dva dny a bylo to jak nové, jen
trochu vysušené. Tak jsem to ještě
nastříkal nějakým sprayem na staré plasty a výsledek byl úplně luxusní.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>