M1T 242

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Duben 14 21:26:51 CEST 2023

Zdravím,

podařilo se mi zajistit další kousky na práci (jeden 242 a jeden 242A) a
protože oba potřebují nějaký servis, zírám do toho jak husa do flašky a
zoufale blbě se orientuju. Mám schéma od obou, v tom není problém - problém
je, že nemám osazovák ani k jedné z verzí. A odlišit, která 7400 je která je
docela radost. A který odpor v analogové části, zvlášť ve chvíli, kdy tak
úplně nesedí hodnoty podle schématu (hlavně ta 242 je nějaká zvláštně
osazená), je taky moc fajn.

Nemáte, prosím, někdo osazovák / rozložení součástek na desce? Já si to v
nejhorším celé přemaluju, ale dost by mi to usnadnilo život, na těch deskách
se fakt blbě hledá a přemalovávat to budu hromadu večerů...

Díky.

Pavel Kutina