mech: pc: laserova cb tiskarna optrebeni, opravit/vyhodit ?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Duben 14 17:37:11 CEST 2023

Zdravim,

jsou dve mista, kde se (teoreticky) muze nanaset obraz: optovalec a fixacni jednotka.
podle netu by to mela byt cartrifge, takze pokud toto dela i s novou, tak je problem jinde, takze ve fixaci.
tam zrejme dochazi na jednom miste k odebrati toneru a jeho pridavani na jinem miste.

na druhem obrazku jsou docela jasne citelna pismena vkl, nebo vkk ... co nemuze byt zadna nahodna chyba.
(no, jako teoreticky, nahodny shluk atomu muze napsat dobry roman, ale ruku na srdce, jaka je to pravdepodobnost?)

Hint k nalezeni zdroje smouh: zmerit vzdalenost a kouknout, ktera jednotka to muze zpusobit.
obycejne prumer optovalce a prumer fixacniho valce nebyvaji shodne.
(tady, podle te cyklicnosti, nepredpokladam, ze se jedna o fixacni folii, ktera se pouzivala u levnejsich tiskaren/kopirek, ta navic byla o hodne delsi, nez A4)

ale varim z vody - precejenom, servisaka jsem delal uz vice nez 20 let nazad.

:)

  Sam