Re: Rychlost velkovýroby elektroniky?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 14 01:45:45 CEST 2023

Nad stejnou otázkou jsem už přemýšlel dávno.
Třeba když Rusové dostali z Iránu ty jednoduché drony, prý s kompletní
dokumentací.
Tak pro nějakou strojařskou firmu přece nemohl být tak velký problém
zřídit velkovýrobu.
Mají dokumentaci, mají kusy na testování, mají peněz i surovin prakticky
neomezeně a plnou podporu státu.

Já bych na ty drony montoval řiditelní koutové odražeče. Aspoň na některé.
Tedy servem ovládané plochy, které by se uměly postavit do přesně
kolmých pozic a vytvořit koutový odražeč.
Nebo naopak přiklopit a tím snížit radarovou stopu.
Za letu pak řízeně ty odražeče aktivovat a deaktivovat. Aby obrana měla
pocit, že se cíle zjevují a zase mizí.
Navíc ty s aktivovaným odražečem by na sebe pravděpodobně stáhly
protileteckou palbu a obětovaly se tak pro ostatní.

PL