OT: H2O2

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Duben 6 20:19:10 CEST 2023

Tak to v té fixce nebyla kyselina fluorovodíková. Já to zažil na
Poldovce v laborce, kde se tím rozpouštěla struska v platinovém kelímku
a pak se to nějak vypalovalo. Laborantka si to nějak nešikovně vylila na
ruku, když to nesla do pece, sice to skoro okamžitě opláchla a
zneutralizovala jedlou sodou, ale dodnes si pamatuji jak ječela bolestí
než přijela ambulance. Děsivý zážitek.

Mrazík