Re: elektrická vrata

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Září 30 12:05:32 CEST 2022

No jo jenže když dáte malou sílu, tak pak je problém za větru v zimě a
tak podobně já jsem tak dlouho laboroval,
až tam mám nastaveno fakt hodně teď nevím kolík a rozdíl o proti malé
síle v ideálních podmnínkách, byl myslím
6 jednotek chtěl jsem dát málo, ale pak ty vrata se musí stále hlídat a
řešit........

Zdeněk Aster