OT Energeticke grafy

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Září 28 06:47:47 CEST 2022

Ano to jsem psal i v té udávané spotřebě, že se domnívám, že to co sežere
baterka je i vlastní spotřeba měniče. Až budu mít čas a pojede něco
stabilně,
tak zkusím pomocí všech bulhárských konstat spočítat, jestli to tak je....
Ale určitě asi jo protože ta vlastní spotřeba v nějakém údaji být musí.....

Zdeněk Aster