Re: skutecna presnost tech lepsích multimetru

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 22 13:53:45 CEST 2022

>No, jestli se má měřit příkon, tak to je opravdu o dost hor±í. Pak je
>ale zas otázka, jaký příkon.

Ano.

Fundamentalny problem merania je vediet povedat, co sa vlastne meria, a nie
je to, ze kolko a pol miest ma merak.

(a jeje, toto som nemal napisat... pri najblizsej hw-listovici sa so mnou
metrologicka sekcia uz vobec nebude bavit... aj ked aj doteraz ma
pokladali za blbecka, kedze neviem ako sa spravne povie ten merak co ma
nieco spolocneho so solarom...)

>Ten voltametr při při rychlých změnách polarity můµe kecat, protoµe
>v±echny elektrolytické věci jsou zárověň trochu ultracapy a

Hm, vlastne asi hej. Elektrochemii som nikdy viac nez na urovni Faradaya
nerozumel a uz asi ani nikdy rozumiet nebudem.

wek