Re: Poyntingův vektor - historické obrázky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Září 22 12:56:50 CEST 2022

Děkuji všem za připomínky.

Ten posuvný proud, to si pamatuju, že byl evergreen na fóru Adlebaran,
nějaký dva se tam věčně dohadovali, zda je reálněj. A já přemejšlel, zda
by to nešlo nějak změřit.

PH