Re: Hybridní měnič na síť

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Září 11 10:42:17 CEST 2022

Z té diskuze jsem okopíroval toto :

Na "https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f=4&t=7995" jsem v podobném
vlákně uváděl svoje zjištění ohledně vlastní spotřeby tohoto střídače a BMS
s pylony v ostrovním režimu. V takovém případě mi vychází vlastní spotřeba
cca 40W.

Z mého a Daniho sledování lze s vysokou mírou pravděpodobnosti usuzovat, že
Vlastní spotřeba střídače - 10W
krmení BackUp výstupu - 10W
krmení OnGrid výstupu - 10W
Spotřeba BMS a ztráty na baterkách - 20W

Hodnoty jsou samozřejmě přibližné a budou se lišit v závislosti na
podmínkách provozování a na použité BMS+baterie, ale neměly by být daleko
od skutečnosti.

Já  budu mít BackUp výstup realizovaný jen třemi zásuvkami přimo u měniče
jen jako nouzovku, u nás se elektřina prakticky nevypíná, takže ten BackUp
výstup normálně vypnu.
Takže by to nakonec mohlo být kolem 40W.  Uvidíme .  typ měniče jsem si
vybírat nemohl, je to dodávka od firmy , na dotaci.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

[image: width=]
Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

ne 11. 9. 2022 v 10:08 odesílatel Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz>