RE: Hybridní měnič na síť

Josef Šíp sip na raab.cz
Sobota Září 10 16:26:47 CEST 2022

Zkuste si projit diskuze o menicich GoodWE.
Treba taky https://solarforum.cz/viewtopic.php?t=549  ale je toho hodne i jinde.
Nemam osobní zkušenost ale po tom co jsem o nich cetl bych ho nechtel.

Vlastní spotřeba pisou 100W, navíc jsem cetl, ze při nizke spotrebe ji bere primarne ze site,
takze napr v noci při 100W odberu tento bere ze site i když je nabita baterie.
100W menic + 100W spotřeba RD…..
Pak někdo zminoval problémy s asymetrii, rychlost regulace kdy nestiha dorovnávat zmeny odberu.
Osobní zkušenost mam u zakazniku s vypadavajici WiFi, kdy se neumi pripojit
k Mikrotiku a jedine co funguje je stary B/G TPLink (Lan modul je tusim za priplatek)

J.S.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Saturday, September 10, 2022 2:50 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Hybridní měnič na síť

Z dokumentace toho měniče GoodWE GW8K-ET jsem opsal tohle :

Max. Efficiency  98.2%  - nevím co to znamená
Max. Battery To Load Efficiency   97.5%  tohle je asi pro výkon, dodávaný z baterie do sítě
Europe Efficiency  97.5%  nevím co to znamená, na Internetu jsem nic kromě  chvály na Evropu, jak je dobrá v úsporách, nic nenašel
MPPT Efficiency  99.9%  tohle jsem našel na Wiki, je to v podstatě nastavení vstupního pracovního bodu

Všechna ta čísla jsou obdivuhodně vysoká, jsem zvědavý, jak to bude doopravdy.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW