[OT] GME a jejich celorocny april

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Září 8 20:50:46 CEST 2022

Zdravim,

se omlouvam, ale musim.
asi jsem nedaval pozor - ale nejak mi za ta leta utekla filozofie modifikovaneho slona: delat si ze zakazniku zadel.

dal jsem si do kosiku 3 polozky. vsechno ok, ale objednavku neslo dokoncit.
nejaka silene komplikovana nemoznost dorucit u kazde polozky.
nakonec jsem to selektivni metodou zjistil: jednu jsem mohl vyzvednout osobne v Ostrave, druhou v Praze, treti uz jsem nemel sil lustit ...

jako maji vsechno skladem, neustale si posilaji zbozi sem a tam ... to je fakt takovy problem preposlat mezi sklady?
neni (znam to z jinych obchodu), je to ciste spolehani se na to, ze zakaznik to nejak skousne.
i kdyby to slo na rub zvysene ceny dopravy.
(i kdyz je to JEJICH problem)

jsem jim sice od srdce napsal, ale nedelam si nadeje, ze neco zmeni.
tedy neco jo - pokud pujde, nakoupim jinde.
ale je mi jasne, ja nejsem perspektivni zakaznik: ty 2 - 6 tis rocne  (v prumeru) je pro ne plyvnuti do more.

jeste jednou se omlouvam - ale nekam jsem to musel vyventilovat.
(zas nechci rozpoutat flame)

  Sam

PS: do 20 minut jsem mel objenavku toho sameho jinde, zaplacene a jeste o par set levneji.
proste zvyk chodit do stejnych obchodu ... jsem (byl) zkostnately stary 'konzervatorista'
:)